Sekretarz
2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Starostwie;
2) nadzór nad opracowywaniem, aktualizacją i monitoringiem Strategii Rozwoju Powiatu Wrocławskiego oraz programów i planów związanych z realizacją zadań Powiatu;
3. Sekretarz bezpośrednio nadzoruje pracę:
1) Wydziału Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju;
2) Wydziału Obsługi;
3) Wydziału Zamówień Publicznych;
4) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
4. Szczegółowy zakres zadań Sekretarza ustala Starosta.
5. Dodatkowo Sektretarz pełni funkcję: Koordynatora ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Łukasz Witkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Witkowski |
Data wprowadzenia: | 2018-08-21 13:47:54 |
Opublikował: | Łukasz Witkowski |
Data publikacji: | 2018-08-21 13:48:35 |
Ostatnia zmiana: | 2020-09-28 08:41:37 |
Ilość wyświetleń: | 1734 |