Procedury naboru
PROCEDURY NABORU KANDYDATÓW NA STANOWISKA URZĘDNICZE ZATRUDNIONYCH NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ
Zarządzenie Nr 10/15
Starosty Powiatu Wrocławskiego
Z dnia 25 marca 2015 r.
W sprawie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze
Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
(Dz. U. 2013. 595 ze zm.) oraz §19 ust 2. pkt 1. Regulaminu organizacyjnego Starostwa
Powiatowego we Wrocławiu, stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXII/202/13 Rady
Powiatu Wrocławskiego z dnia 23 grudnia 2013 r. ze zmianami, zarządza się co następuje:
§ 1. Czynności w zakresie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie
Powiatowym we Wrocławiu wynikające z art. 13 ust 1, art. 13a, art. 14 ust.1, art. 15 ust.1
ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014.1202)
przeprowadza powołana przez starostę Komisja składająca się łącznie z trzech
pracowników, której przewodniczącego wyznacza Starosta Powiatu Wrocławskiego.
§ 2. 1. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze przygotowuje Dyrektor lub
Kierownik komórki organizacyjnej, który wystąpił z wnioskiem do Starosty w celu
rozpoczęcia procesu naboru.
2. Ogłoszenie, o którym mowa w ust. 1. zatwierdza pod kątem formalnym Dyrektor
Wydziału Organizacyjno-Prawnego.
§ 3. Komisja stosuje następujące etapy naboru:
1) Analiza i ocena dokumentów złożonych przez kandydatów,
2)ocena wiedzy i umiejętności z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku
wskazanym w ogłoszeniu w formie ustnej lub pisemnej,
3) rozmowa kwalifikacyjna.
§ 4. 1. Do etapu wymienionym w § 3. pkt. 2 przechodzą kandydaci spełniający wymogi
formalne wskazane w ogłoszeniu o naborze.
2. Jeśli ocena wiedzy i umiejętności kandydata wymieniona w § 3. pkt. 2 zostanie
przeprowadzona w formie pisemnej metodą testu, to trwa on 20 minut i polega na
rozwiązaniu 20-30 pytań zawierających trzy propozycje odpowiedzi, z których tylko
jedna jest prawidłowa.
3. Do kolejnego etapu naboru przechodzą kandydaci z najwyższą oceną.
§ 5. Metodę i dostawaną do niej technikę naboru oraz zasady oceny opracowuje Komisja
o której mowa w §1 przy współpracy z Dyrektorem Wydziału Organizacyjno-Prawnego.
§ 6. Prace Komisji są niejawne.
§ 7. 1. Dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko urzędnicze
przechowuje się w Wydziale Organizacyjnego-Prawnym przez okres 6 miesięcy od dnia
zakończenia naboru w BIP.
2. Na wniosek kandydata wydaje się dokumenty w terminie, o którym mowa w ust. 1.
3. Z upływem terminu, o którym mowa w ust. 1. dokumenty podlegają brakowaniu, z
której komisja sporządza protokół.
§ 8. Traci moc zarządzenie nr 77/12 Starosty Wrocławskiego z dnia 21 listopada 2012 w
sprawie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |